Missing you

Aloitin näiden sukkien suunnittelun kesäkuussa. Minulla oli tuolloin ollut pitkään päässä nimi ja mitä sukkiin tulisi. Mutta kun aloin suunnitella sukkia, tapahtui jotain kummallista: Sukkiin alkoi piirtyä aivan erilainen kuva kuin mitä alkujaan ajattelin.
Sukkien suunnittelu kesti muutenkin kauemmin kuin normaalisti. Meni varmaankin kaksi viikkoa ennen kuin pääsin neulomaan 1. sukkaa. Se valmistui heinäkuun alussa, juuri ennen lomareissuja. Toisen sukan neuloin reissujen jälkeen.
Näistä tuli jotenkin valtavan surulliset sukat. Minulla on päässäni vielä ne kuvat, jotka minun piti alunperin sukkiin neuloa, ne tulevat aikanaan uuden nimen alle.
Olen kirjoittanut näille ohjeen, joka on ostettavissa Ravelrystä. Itse sukat eivät myöskään tule jäämään minulle, vaan laitan ne myyntiin blogini Myynnissä-sivulle.
Malli: Missing you, oma design, ohje saatavilla Ravelryssä
Koko: 38 (varren pituus 36 cm, leveys ylhäällä 14,5-15 cm, nilkassa 10,5 cm. Terän pituus 24 cm ja leveys 10,5 cm.
Lanka: Gjestal Maija 202 & 244
Langankulutus: 175 g
Puikot: Knitpro 3

3 kommenttia:

  1. Tosi kauniit, etenkin nuo pitsit! (: On kyllä vähän surulliset keijut, ja sininen vielä vähän lisää vaikutelmaa, mutta eihän kaikki sukat voi niin kovin iloisia aina ollakaan.

    VastaaPoista
  2. Niin, seuraavat sitten tuplasti aurinkoisemmat :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista. Kommentti julkaistaan tarkistuksen jälkeen.
(Olen alkanut saada mainosspämmiä, joten jouduin ottamaan kommentin tarkastuksen käyttöön.)